הפוליטיקאים מעריכים: "רוב הסיכויים שלא תקום ממשלת אחדות"

    גם בליכוד לא אהבו בימים האחרונים את הדיווחים על ממשלת אחדות. שר הקליטה ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו - זאב אלקין תקף אמש את המגעים המתנהלים עם הרצוג וקרא לחבריו להתנגד לממשלת האחדות, "אני לא מאמין במהלך של ממשלת אחדות וחושב שהוא טעות גדולה לא רק למפלגת העבודה, אלא גם לליכוד", כתב השר.
    דוד לזר No Comments on הפוליטיקאים מעריכים: "רוב הסיכויים שלא תקום ממשלת אחדות"

    לאחר דרמת מחיקת הפוסט ברשת החברתית של יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג שבו הוא הציג את דרישותיו לכניסה לממשלת הליכוד • הפוליטיקאים ממפלגתו מעריכים כי 'המחנה הציוני' לא תצטרף לממשלה הנוכחית

    בנימין נתניהו ויצחק הרצוג צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    גם בליכוד לא אהבו בימים האחרונים את הדיווחים על ממשלת אחדות. שר הקליטה ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו - זאב אלקין תקף אמש את המגעים המתנהלים עם הרצוג וקרא לחבריו להתנגד לממשלת האחדות, "אני לא מאמין במהלך של ממשלת אחדות וחושב שהוא טעות גדולה לא רק למפלגת העבודה, אלא גם לליכוד", כתב השר.
    9:04
    19.05.24
    אבי יעקב No Comments on חכם עדיף מנביא: זקן ראשי הישיבות בארה"ב במכתב חריג 

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר דרמת מחיקת הפוסט ברשת החברתית של יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג שבו הוא הציג את דרישותיו לכניסה לממשלת הליכוד, הפוליטיקאים ממפלגתו מעריכים כי 'המחנה הציוני' לא תצטרף לממשלה הנוכחית.

    היום אמר חבר הכנסת איתן כבל כי "במידה והממשלה תמשיך בקו המאפיין אותה עד כה, הוא לא יצטרף לקואליציה", לדבריו, "נכון לרגע זה רוב הסיכויים שלא תקום ממשלת אחדות", הצהיר כבל.

    כבל הוסיף כי "אם לא יהיה מהלך שישנה את פניה של המדינה אני לא אהיה בפנים ואני מאמין שגם יצחק הרצוג לא יהיה. עם מה שעובר על המדינה חייב מהלך מטלטל שישנה את פני החברה, וכרגע זה לא".

    "אני לא אהיה בממשלה שניהלתי מולה קרב איתנים כדי לשנות את מתווה הגז ולבסוף הוא ישאר כמו שהוא", התייחס כבל לנושא מתווה הגז שעלה לדיונים רבים בוועדה שבראשותו בכנסת.

    ח"כ שלי יחימוביץ' הבהירה היום כי היא מתנגדת לכניסה לממשלה ומכנה את ההצעה שקיבל הרצוג מנתניהו "עצם רקובה", לדבריה, "אין לו זכות להשליך את כל הערכים והאידיאולוגיה שלנו לטובת שותפות שהיא קבלנות ביצוע של נתניהו, עלה תאנה".

    עוד אמרה יחימוביץ, "לו היה מדובר בממשלת אחדות עם קווי יסוד משותפים, ממשלה בה הייתה לנו השפעה מכרעת על סדר היום כשותפים בהתאם לגודלנו, הייתי בודקת את ההצעה" הסבירה יחימוביץ', "אבל המרחק בין זה לבין מה שקורה עכשיו הוא אלף שנות אור. ההצעה ריקה מתוכן, של תיקים בלבד. היא נתפרה כדי לא להרגיז את הבית היהודי, והצעה שלא מעצבנת את סמוטריץ', בנט ושקד היא הצעה שאני לא יכולה לקבל".

    "הרצוג היה גלוי איתי וסיפר לי מה מציעים, וזו אפילו לא הצעה שהיו נותנים לשותפה בינונית. זה לזרוק עצם רקובה, ולומר לנו לרוץ לקחת אותה ולחזור. מכשכשים בזנב", הטיחה. "לפעמים מבטיחים הבטחות גדולות ומטבע הדברים זה נשחק – פה אין אפילו אשליה שיהיה משהו טוב. בנסיבות האלה, אין לנו מה לחפש בממשלה", הוסיפה.

    "אני מתקשה להאמין שיש חבר כנסת אחד ממפלגת העבודה – הוותיקים והחדשים – שיחתום על ההצעה כפי שהיא עכשיו", ציינה יחימוביץ'. "לזחול כקבלני ביצוע זה דבר שהמפלגה עשתה שוב ושוב ויצאה כשזנבה בין רגליה. להיכנס על תקן בולם זעזועים של ממשלת נתניהו זה דבר שאין לו תכלית".

    גם בליכוד לא אהבו בימים האחרונים את הדיווחים על ממשלת אחדות. שר הקליטה ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו – זאב אלקין תקף אמש את המגעים המתנהלים עם הרצוג וקרא לחבריו להתנגד לממשלת האחדות, "אני לא מאמין במהלך של ממשלת אחדות וחושב שהוא טעות גדולה לא רק למפלגת העבודה, אלא גם לליכוד", כתב השר.



    0 תגובות